Skrivet av: munkvall | 05 november 2009

Sluta snusa!

Jag blir lika nyfiken varje gång jag läser om nya ”superprodukter” som kan hjälpa oss snusare å för den delen även rökare. Jag själv har en mycket tydlig bild av dessa produkter och det är att det är ren jävla smörja. Nu har någon DÅRE kommit på ett ”snus” som kallas KICKUP (bara de får mig att rygga bakåt), det innehåller ren energi och det finns inget nikotin å ingen tobak i det utan BARA bra saker, smaken och känslan är som snus (säger dom) å det är energigivande och hälsosamma ämnen i detta ”snus”.  Det noga sammansatta innehållet ger en snabb kick men också energi som varar i flera timmar (jag tycker det börjar låta som amfetamin).. Slutligen skriver dom att det är en 18 års gräns för att köpa detta ”mirakelsnus”.

Nu har jag uppfunnit mitt svar på detta och jag kommer att hårdlansera det som en sjuhelvetes resa för den som vill ha effekt: 1 st tampong doppas i red bull å sen in under läppen (som vanligt snus) OBS: klipp bort snöret så det ej hänger ut i mungipan (för det är osnyggt), om man önskar en ökad effekt så blandar man red bull med vodka å sen pillar man upp den lilla energitampongen i pastejköket å då blir det åka av!!!

Över å snusande ut…..


Svar

  1. Hi hi hi….
    Va får du allt ifrån??!?!!?!?
    Från oss på västkusten!

    • Ja det undrar min vårdare också. Dom frågar varje gång när dom klär på mig den konstiga tröjan med knytning på ryggen å ger mig min elbehandling inför natten vad jag får allt ifrån?
      Men jag får inte fram ett ljud för jag har käften full med piller som skummar i käften så det som kommer ur mig är bara ett gurglande ljud…

  2. Vill man ha en lite mindre effekt (tex när man har tråkigt på jobbet) då kan man ta en tops och doppa i vodka och köra upp i ”p-köket”. De borde väl bli som en liten hutt, en tampong blir väl då en 75:a?
    Eller…

    Vi måste reda ut de här! 🙂

  3. Jag vet en kille som slutade snusa med hjälp av ingefära.Han köpte en hel rot och skar den i lagoma bitar att ha under läppen.Funkade kanon för honom ,han snusar fortfarande ingefära iof,men det är ju och andra sidan bara nyttigt.
    Bitarna förvarade han i sin gamla snusdosa.


Lämna en kommentar

Kategorier