Skrivet av: munkvall | 31 oktober 2009

På utställning utan hund.

Ja så är det, jag vaknade vid ca 8.30 å gick ut med Boom å Bell, sen åt vi frukost å det var en sån där ”vanlig” helg. Sen åkte jag å barnen till galerian i ”city Växsjö”. A-L låg på rummet med
Migrän å hon va inte på humör för att åka å handla = (tömma mitt kort).

Jag ser ju en ”liten” skillnad i att handla i v-sjö å ex att åka en helg till Paris, New York, London, Paris.
Men va fan e man från Svinninge så e man ju flexibel. Nu blev det inte så mycket av att handla eftersom A-L inte va
med (tur för mig)…
Efter en ”vanlig” liten runda i div affärer så är mitt kontokort lika hårt prövat som
kökslådorn som
testas på Ikea = in å ut in å ut (fy fan Nicke
De där lät snusk), men faktum e att efter en riktig runda när kortet åkt in å ut i ALLA jävla läsare så finns det en fördel. Jag behöver inte köpa någon rakhyvel, för kortet e så jävla välslipat efter alla butiksbesök så jag kan raka mig med det….

Nu ska göbben snart sova så han orkar ranta runt i ringen i morn.

Över å ut


Svar

  1. Växjö.. stavas utan S:::::::::: Slarver gubbe…. =) Grattis till en Lyckad dag i VÄXJÖ!!
    Ses snart igen !!!
    KRAMMMM

  2. Ja ja, det var den ”lille” dyslektikern som dök upp;))


Lämna en kommentar

Kategorier